Cum sa faci bani in online

Cauta

Google
 

2008-06-29

2008-06-29

Laptopul pe care ti l-ai dorit

De foarte curand simt din ce in ce mai mult nevoia sa imi schimb pc`ul. Ma scoate din sarite, la fel de mult cum imi vine sa il scot si eu pe fereastra. E vechi si obosit, m-a dus pana la capat, dar , o data cu secolul vitezei, a ramas cam in urma. Cel mai mult m-a suparat cand m-a lasat balta cu Photoshop CS 3 gata de instalare.... si nu aveam destule resurse in el ca sa pot vedea ce e nou in CS3. Cu greu am reusit sa deschid o poza in CS3, si mai cu greu sa incerc sa prelucrez ceva acolo, dar mi-a indeplinit si curiozitatea asta , cu toata ca memoria il mai lasa si mai uita ca nu i-am dat eu restart, si se restarteaza singur , e PC`ul meu, si imi cer scuze ca l-am lovit de mai multe ori . M-am gandit sa ii cumpar un frate mai mare , si mai sprinten, dar cum banii nu vin cum trebuie, pentru ceea ce trebuie, stam si ne ajutam unul pe altul (eu&pc`ul meu) sa castigam un laptop. De ce un laptop? De ce nu si un PC mai nou? Un laptop mi-as dori mai mult pentru portabilitate. Ganditi-va ca dupa o saptamana de munca, sa pleci duminica undeva intr`un loc retras cu iarba verde, si sa ai laptopul la indemana. Cum ar fi? Eu zic...relaxant! De curand am navigat prin google, pentru ca imi place sa fiu informat si am agatat o poza, ca la asta ma pricep cel mai bine, fotografia unui laptop ...pe care v-o atasez aici.



Frumos nu? Citeste despre laptop-uri ,si ai sa vrei sa ai si tu unul. E imposibil sa nu iti doresti, poate doar in cazul in care ai , dar si atunci se gaseste un altul de inlocuit.

  Uite asa am ajuns la un concurs unde poti CASTIGA UN LAPTOP CU GO4IT.RO

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Digg this post
Add to Technorati Faves
Add to Google Bookmarks

Niciun comentariu: