Cum sa faci bani in online

Cauta

Google
 

2008-06-18

2008-06-18

Adauga efectul sepia unei fotografii

In acest tutorial vom invata cum sa adaugam efectul sepia doar in anumite zone ale unei fotografii.

Deschide imaginea careia vrei sa ii adaugi acest efect. Eu am ales-o pe cea de mai jos.



In fereastra cu layere apasa click pe New Adjustment Layer si selecteaza Hue/Saturation.



In fereastra care apare, pune la Saturation valoarea -100



In paleta de layere apasa click pe imaginea selectata mai jos.



Selecteaza Eraser Tool, si sterge zonele unde nu vrei sa apara efectul sepia.



In paleta de layere, apasa click din nou pe New Adjustment Layer, selecteaza Black & White, si pune setarile din imaginea de mai jos.



Pune modul de imbinare al acestui layer “Overlay”



Rezultatul final:




PS: Pentru cei ce folosesc Photoshop CS2 fereastra si totodata optiunea Black And White va lipsi, puteti incerca folosind Hue/Saturation (Ctrl+U) ,bifati casuta Colorize apoi pune valorile acestea.

 

Succes!

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Digg this post
Add to Technorati Faves
Add to Google Bookmarks

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nustiu cata inclinatie am, dar un lucru e sigur: imi place foarte mult sa fotografiez si din cand in cand sa ma joc modificandu-le... de aceea am gasit tare interesant blogul tau.. acu descarc photoshopu si apoi o sa ma joc un pic in el...